Jessica Holmqvist

I got two letters for you, one of them is F and the other one's U.

Ny start

Kategori: allt och inget.

Äntligen har jag skaffat en blogg! Har varit funderingar lite hit och dit om jag verkligen skulle starta bloggen igen eller inte, men nu gör jag det och ser om jag har tid och ork för det!
Idag fick jag höstlov och helt ärligt talat känns det verkligen inte som att jag ska vara ledig en hel vecka, höstlovet var heller ingenting som jag direkt "längtade" till eller behövde.

Idag var det som sagt sista dagen i skolan innan sommarlovet, läste klart boken som vi har i engelskan, äntligen!, Vi pratade om boken, sedan var det lunch, hade ingen mat lust alls, åt lite sallad och knäckemackor, tappar så matlusten när jag kommer in i matsalen, usch. Sjukt jobbigt att vara i matsalen också eftersom det var några som var utklädda, och usch, det är så obehagligt tycker jag! Sedan hade vi lunchrast, vi chillade lite, flätade håret på Emelie och sedan körde jag och några i min klass twister, jag vann ju såklart ;). Sedan hade vi svenska i typ 10 minuter, eftersom jag är redan klar med min skrivuppgift och sedan gick jag och pratade lite med Marieanne och sedan, underhållde jag Ida och Amanda lite när dem satt och skrev klart sina uppgifter. Sen så gick jag till Liljeholms torget och köpte lite pennor, block och sånt. Mötte Emilia och sen åkte vi till Huddinge, åt och sen åkte vi till stallet.

Pappa skulle stå i caféterian idag så var där några timmar, men jag jobbade med Emilia i stallet, sedan myste jag lite med Sunny och Sessan, Ida kom också förbi och var lite med mig :)

Hur jäkla trött som helst nu, men aldeless strax börjar Idol igen så nu måste jag se vem som åker ut! Vem tror ni åker ut?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: